قابل استفاده در: مقاله نویسی و انجام پژوهش های علمی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 68 صفحه
کد فایل: mb 468


قسمتی از این مقاله:

برای کتاب الکترونیک در مقایسه با کتاب های چاپی،مزایا و ویژگی های منحصر به فردی را برمی شمرند که از آن جمله می توان به سهولت دسترسی به مطالب، امکانات فرامتنی و از همه مهم تر امکانات چندرسانه ای و تعاملی کتاب های الکترونیکی (که در مقایسه با کتاب های چاپی مزیت مهمی به شمار می رود) اشاره کرد.

برخی دیگر از مهم ترین ویژگی های کتاب الکترونیکی عبارتند از: الف) دسترسی همزمان به نسخه ای واحد از کتاب الکترونیکی: کتاب الکترونیکی این امکان را در اختیار ناشران و نویسندگان قرار می دهد تا بتوانند نسخه ای واحد از کتاب های خود را به طور همزمان در دسترس تعداد بی شماری از خوانندگان قرار دهند و بدین ترتیب همه خوانندگان قادر خواهند بود به طور همزمان کتاب مورد نظر را مطالعه کنند. بدیهی است که این خود یکی از مهم ترین ارزش های افزوده کتاب الکترونیک نسبت به کتاب های چاپی است. در دنیای چاپ باید برای هر خواننده یک کتاب تولید شود که منجر به افزایش هزینه های انتشار می شود. اهمیت این موضوع هنگامی آشکار می شود که ناشری توانایی مالی برای چاپ یک اثر با مخاطبان کم را نداشته باشد.

این موضوع به ویژه در خصوص انتشار کتاب های تخصصی در ایران بیشتر به چشم می خورد، زیرا تعداد بسیار کمی از خوانندگان ممکن است آن ها را خریداری کنند. کتاب الکترونیکی این امکان را به ناشران می دهد تا با کم ترین هزینه ممکن، چنین منابعی را به صورت الکترونیکی در دسترس تعداد بی شماری از خوانندگان قرار دهند. ب) افزودن اطلاعات چند رسانه ای: کتاب الکترونیکی، این امکان را می دهد تا به راحتی علاوه بر متن، صوت، تصویر و ویدیو نیز در کتاب های الکترونیکی گنجانده شوند. در دنیای چاپی فقط می توان عکس های رنگی یا سیاه و سفید را به کتاب اضافه کرد و امکان استفاده از صوت، انیمیشن و ویدیو به عنوان بخشی از یا اطلاعات تکمیلی به منظور تفهیم هر چه بهتر مفاهیم وجود ندارد.

چنین رویکردی امروزه، به ویژه در برخی دایره المعارف ها و فرهنگ ها ی موجود در کتاب الکترونیکی دیده می شود. تلفظ صحیح کلمات، استفاده از موسیقی، کلام، انیمیشن و ویدیو برای تشریح مفاهیم نوشتاری درکتاب های الکترونیکی به ویژه کتاب های کودکان، از اهمیت بسزایی برخوردار است. کتاب الکترونیکی علاوه بر این که امکان افزودن اطلاعات چندرسانه ای را به قالب های مختلف می دهد، محدودیت اشغال فضای زیاد از حافظه را در دیسک های فشرده ندارد.

ادامه دارد ...


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا