موارد استفاده : تحقیق و آموزش
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 28 صفحه
شماره فایل : 26 mg


قسمتی از این مقاله:

از نقطه نظر مدیریتی ،درک انواع متفاوت موسسات خرده فروشی مهم است زیرا آن ها تجارت خرده فروشی را تحت تاثیر می گذارند .چندین نوع موسسه خرده فروشی وجود دارند که آینه تمام نمای عملیات خرده فروشی ها هستند .بنابراین هر نوع خرده فروشی استراتژی خرده فروشی خاصی را ارائه می کند .

در اینجا ما خرده فروشی ها را به دو دسته تقسیم می کنیم :1- خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی و 2- خرده فروشی غیر فروشگاهی غیر خوراکی 2-5-1 شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی از جمله شکل های خرده فروشی فروشگاهی غیرخوراکی می توان به فروشگاه های بزرگ ، فروشگاه های اختصاصی ،مراکز خرید ،داروخانه ،فروشگاه جنس های ارزان ،مغازه های کوچک و ساده اشاره کرد ،که در ادامه مطلب به بعضی از این شکل ها می پردازیم. 2

فروشگاه بزرگ یک بنگاه خرده فروشی است که دامنه وسیعی از محصولات شخصی و کالاهای بادوام خانگی را زیر یک سقف و در بخش های مجزا از جمله قسمت بانوان ، آقایان ، کودکان و غیره عرضه میکند که هر بخش نیروی فروش خاص خود را دارد. تنوع محصولات در این نوع خرده فروشی ها بالاست و همچنین از هر محصول برند های مختلفی وجود دارند و کالاها درسطوح قیمتی گوناگونی عرضه می شوند ولی عموماً متوسط رو به بالا هستند. اغلب محصولاتی نظیر پوشاک، مبلمان، وسایل خانه، وسایل الکترونیکی، لوازم آرایشی وبهداشتی، جواهرات، اسباب بازی ها وکالاهای ورزشی در این خرده فروشی ها یافت می شوند. این نوع خرده فروشی ها معمولا فروشگاه های زنجیره ای هستند که شعب متعددی در یک یا چند کشور دارند.

مکان این خرده فروشی ها اغلب مرکز شهر یا به عنوان پشتیبان فروشگاه ها در مراکز خرید هستند.چیدمان محصولات و طراحی درون فروشگاه در این مدل مهم تلقی می شود و معمولا فضای خوشایندی را فراهم می کنند که منجر به تجربه خرید لذت بخشی برای مشتری می شود .باتوجه به محصولات وخدماتی که در هر فروشگاه ارائه می شود دپارتمان استور ها را می توان در سه بخش دسته بندی کرد: 1. لوکس: کالاهای گران قیمت و مد روز همراه با ارائه خدمات زیاد 2. متوسط: کالاهای معمولی تر با قیمت مناسب تر و ارائه خدمات کمتر 3. کالاهای قیمت پایین با ارائه خدمات کم.

ادامه مقاله به طور کامل در فایل اصلی موجود است.


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا