موارد استفاده : تحقیق و آموزش
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 26 صفحه
شماره فایل : 102 mg


قسمتی از این مقاله:

عوامل زیادی در اطمینان مشتریان به سیستم همراه بانک وجود دارد که مهمترین آنها عبارتند از: 1- رضایت مشتری - مفهوم رضایت: رضایت مشتریان به این معنی است که آنان از نحوه برخورد و ارائه خدمات سازمان راضی می باشند. و سازمان در حفظ وجذب ایشان موفق عمل نموده است. این مشتریان راضی، به هر اندازه که زمان و مبلغ بیشتری را برای سازمان صرف نمایند،انتظار کیفیت بالا در دریافت خدمات را خواهند داشت. (الهی و حیدری، 1384).

- اهمیت رضایت مشتری: مشتری، رمز موفقیت هر سازمان و هرگونه فعالیت تجاری اقتصادی میباشد. اعتبار یک سازمان موفق، بر پایه روابط بلند مدت آن سازمان با مشتریان بنا گردیده است. کلیدی ترین عامل کسب رضایت و وفاداری مشتریان، ارائه خدمات مناسب است. سازمانی که یکی از اهداف عملی خود را ارائه خدمات مناسب بر پایه انتظارات و نیازهای مشتری طرح ریزی نموده باشد، میتواند با تکیه به سایر اصول تجارت، سازمان موفقی باشد.

ارائه خدمات مناسب جز بر پایه شناخت نیازها، علاقه مندی ها، امکانات و انتظارات مشتریان امکان پذیر نیست. گردآوری اطلاعاتی از این قبیل به صورت یکپارچه، سازمان را جهت ارائه خدمات مناسب، مطابق با نیازها و انتظارات مشتریان یاری میرساند. (الهی و حیدری، 1384) 2- بودن امنیت در سیستم همراه بانک : يك بانك بيشتر به امنيتي بيش از آنچه كه مرورگرهاي معمولي فراهم مي‌آورند، نياز دارد. اعمال اين امنيت مستلزم اعمال شيوه‌هاي رمزنگاري نيرومند است. يك برنامه كاربردي ويژه كلاينت_سرور قابل نصب بر كامپيوترهاي شخصي، ارتباط را با بانك برقرار مي‌كند. پروتكل مشابهي كه در مرورگر سرور وب به‌ كار مي‌رود، امنيت دلخواه را فراهم مي‌آورد.

بانك بايد نرم‌افزار مورد نياز مشتري را فراهم كند، زيرا به مرورگرهاي نصب شده روي كامپيوتر مشتري اعتماد چنداني نيست. براي دوري از مشکلات مرتبط با نصب نرم ‌افزارهاي اضافه كامپيوتري بر روي رايانه مشتري، بانك بيشتر يك راه‌‌حل مناسب را پيش مي‌گيرد. يك مرورگر عادي روي كامپيوتر مشتري نصب مي‌شود، اما براي افزايش ضريب امنيت دلخواه، يك قطعه برنامه جاوا از سايت بانك روي كامپيوتر مشتري كپي مي‌شود. اين برنامه يك نرم‌افزار كوچك است كه هنگام فعال شدن مرورگر به‌ كار مي‌افتد و امنيت دلخواه را تامين مي‌كند. بزرگترين امتياز اين روش اين است كه سرور بانك مي‌تواند نرم‌افزار مشتري را پشتيباني و به‌ روز كند. كامپيوتر مشتري به ‌طور خودكار نگارش‌هاي تازه نرم‌افزار را از سايت بانك دريافت مي‌کند. لذا بانك‌ها نيازي به توزيع و نصب نرم‌افزار خود با روش‌هاي پيشين ندارند. زيربناي معماري سيستم بانكداري الكترونيكي بر مبناي WAP که در گوشي‌هاي همراه استفاده مي‌شود، به کلي متفاوت است.

هنگامي‌كه يك مشتري، تلفن همراهي با امكانات WAP به همراه داشته باشد، مي‌تواند به صورت بي‌سيم به بانك متصل شود.WAP در اصل يك ابزار بي‌سيم براي استفاده از پروتكل اينترنتي استاندارد TCP/IP است. براي اتصال بي‌ سيم به اينترنت، به پراكسي WAP يا گيت‌ وي نياز است تا پروتكل WAP را به پروتكل TCP/IP ترجمه و تبديل كند. اين نرم‌افزار با كدگذاري، حجم داده‌ها را براي ارسال كاهش میدهد. همچون فضاي وب يا www، رابط كاربر سيستم بانكداري الكترونيكي، يك مرورگر كوچك در تلفن همراه است.

ارتباط ميان تلفن همراه و پراكسيWAP از طريق پروتكلي، كه با آنچه كه در اينترنت به‌كار مي‌رود، بسيار همانند است، محافظت مي‌شود. اختلاف عمده در سيستم بانكداري بر مبناي WAP، اين است كه ارتباط نقطه ‌به ‌نقطه ميان كامپيوتر مشتري و وب‌ سرور بانك وجود ندارد. بانك نبايد و نمي‌تواند متكي بر يک نرم ‌افزار پيش‌ فرض و غيرقابل اعتماد باشد و بايد در يك محيط با سرور ايمن و قابل اعتماد، كار كند. بر همين اساس تامين نيازمندي ‌هاي امنيتي عمومي زير در سيستم ‌هاي بانكداري الكترونيكي ضروري است.

ادامه مقاله به طور کامل در فایل اصلی موجود است.


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا