موارد استفاده : تحقیق و آموزش
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
پیشینه داخلی جدید: دارد
پیشینه خارجی جدید: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 57 صفحه
شماره فایل : 215 mg


قسمتی از این مقاله:

دیویس ودان (2002) درباره یک روش جدید در مدیریت نام تجاری صحبت می کنند. آنان می گویند همراهی مردم با نام های تجاری با ارزش ترین سرمایه یک شرکت است. «توجه و مدیریت نام تجاری به عنوان یک دارایی روز به روز از حمایت بیشتری برخوردار می گردد و داشتن یک نام تجاری هر تصمیم استراتژیک و سرمایه گذاری را تحت تاثیر قرار می دهد. » امروزه سه هدف استراتژیک اصلی برای نام تجاری افزایش وفاداری مشتری، تفاوت قائل شدن در رقابت و ایجاد رهبری بازار است (دیویس ودان، 2002).

تغییر در طرز تفکر شرکت به جهت سازگاری با این دیدگاه مهم است چرا که «مدیریت نام تجاری باید در هر حیطه کارکردی وارد شود.». مدیریت سرمایه نام تجاری این گونه تعریف می شود: «یک روش متوازن سرمایه گذاری برای ایجاد معنا نام تجاری، ابلاغ آن به داخل و خارج سازمان، استفاده از این اهرم به منظور افزایش سوددهی نام تجاری، ارزش سرمایه نام تجاری، و بازدهی نام تجاری در طول زمان.»

برخی تغییر نگرش ها از مدیریت سنتی نام تجاری به این مدل جدید در جدول 2-2 ارائه شده است. جدول 2-4): تغییر نگرش از مدیریت سنتی نام تجاری مدیریت سنتی نام تجاری استراتژی مدیریت دارائی نام تجاری مدیریت نام تجاری استراتژی مدیریت دارایی نام تجاری مدیران نام تجاری قهرمانان و مأموریت رسمی نام تجاری حفظ و نگه داری وفاداری عمیق تبادلات و معاملات دفعتی و یکباره ارتباطات در طول دره زندگی رضایت مشتری تعهد مشتری درآمد حاصل از محصول درآمد حاصل از نام تجاری تمرکز سه ماهه تمرکز سه ساله دریافتی های حاصل از سهم بازار دریافتی های حاصل از قیمت سرمایه بازاریابی که نام تجاری را اداره می‏کند حیطه های کارکردی نام تجاری را اداره می کند سنجه های آگاهی و یادآوری سنجه های حرفه ای و پیشرفته نام تجاری نام تجاری از داخل شرکت جهت می‏گیرد نام تجاری از خارج شرکت هدایت می شود منبع: دیویس (2002)

فرآیند مدیریت دارایی نام تجاری، چهار مرحله و 11 گام دارد. اولین مرحله توسعه یک چشم انداز نام تجاری است که شامل یک گام است: توسعه عناصر چشم انداز نام تجاری، هدف اصلی این گام بیان واضح این مسئله است که چه تلاش هایی برای ایجاد نام تجاری باید انجام گیرد تا شرکت به اهداف خود نائل شود.

ادامه مقاله به طور کامل در فایل اصلی موجود است.


خرید و دانلود فوری این فایل

قیمت : 39000 تومان





فروش ویژه پنج فایل دلخواه

آیا فایل های بیشتری نیاز دارید؟ ... آیا تخفیف می خواهید؟ ...

با پرداخت حق اشتراک به مبلغ 64000 تومان فایل های دلخواه خود را از این سایت دانلود کنید.

با پرداخت 64000 تومان حق اشتراک: تعداد 5 فایل دلخواه خود را از بین همه فایل های سایت انتخاب و دانلود کنید:

 

فایل های سایت عبارتند از:

 فایل مبانی نظری روانشناسی و مدیریت و... با لیست منابع

فایل مقالات پیشینه تحقیق با لیست منابع

فایل word مقالات بیان مسئله با لیست منابع

فایل word پروپوزال های باکیفیت و عالی با لیست منابع (عنوان همه پروپوزال ها)

و فایل های پاورپوینت و ...

فایل های تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

 برای خرید حق اشتراک کلیک کنید...


نکته مهم: با خرید حق اشتراک تا یکسال فرصت دارید با ارسال شماره تراکنش به ایمیل زیر ده فایل را دریافت کنید.

اگر مشکلی در دریافت فایل داشتید ایمیل بزنید:

iranprojhe@gmail.com

یا در ایتا پیام بدین. ارسال مستقیم پیام در ایتا

کد فایل را حتما بفرستید

یا